30 Temmuz 2012 Pazartesi

"Bir gün bir arkadaşım bana PEYGAMBER EFENDİMİZİN hayatını anlatan iki ciltlik bir kitap verdi .Bunları oku bak gör herşey değişecek dedi "

bugün adı bende saklı Çatı Katı Sakinlerinden birini daha konuk ediyorum "Kapanma Hikayem"e.. Babacığına Allah'tan rahmet diliyorum.. Nur içinde yatsın inşallah.. hikayesiniz bizimle paylaştığı için bir kezde buradan teşekkür ediyor , sizi hikayesiyle başbaşa bırakıyorum..



Aslında keşke bu kararı bazı acıları yaşamadan verebilmiş olsaydım. 16 Kasım 2010 tarihinde Babacıgımı kalp krizi sonucunda kaybettim. E tabi insan ölümü hiç sevdiklerine yakıştıramaz ya benimde bu yakıştıramamam ve kabullenemem bayağı uzun sürdü. O ana kadarki yaşantım şöyle idi. Ben çalışan biriyim bir firmada muhasebe müdürüyüm. Dolayısı ile kılık kıyafet yaşam tarzı haliyle biraz uclarda idi. Hızlı yaşayanlardan pek olmadım ama genede pekte normal sayılmazdım:) kendi tarzı olan biriydim. uzatmayayım daha :)
Babacığımı kaybedince ciddi bir bunalıma girdim.Kurtuluşu da namazda aradım ve kılmaya başladım. Ben 40 yaşındayım ve bekarım. Bu yaşıma kadar ara ara namazımı kılmışlığım var fakat istikrarlı devam ettiremedim bir türlü. Artık kendime bir terapi yöntemi bulmuştum. Bunaldıkca seccademi serip abdestimi alıp namaz kılıyordum. Bir gün bir arkadaşım bana PEYGAMBER EFENDİMİZİN hayatını anlatan iki ciltlik bir kitap verdi .Bunları oku bak gör herşey değişecek dedi. Hemen okumaya başladım okudukca merakım ve EFENDİMİZE olan aşkım arttı. oraları görmek Efendimizi ziyaret etmek için sabah namazlarında ağlaya ağlaya az dualar etmedim :)) fakat bekar olduğum için ve o zaman 45 yaşın altında olduğum için benim umre yapma imkanım hiç yokken ve bende bunu biliyorken hatta bile bile RABBİME yalvarırken bir gün amcamın umreye gideceğini duydum. Tabi direk daldım benide götürrrr nolurrrr ağlama eşliğinde:)
 
Başımın üstünde yerin var dedi , ve biz amcam yengem ben hazırlıklara başladık. Nihayet o gün geldi. Ve Efendimize kavuştum. O maneviyat o his o duygular o kadar başka bişey ki insan hayatın ne kadar boş olduğunu orda o zaman anlıyor. Sonra Mekke'ye geçtik. Umre yapıp ıhramdan cıkarken parmak ucu kadar kesilmesi gereken sac yerine ben onden koooooca bir tutam kestirdim yengeme. İkinci umrede kafamın başka bir yerinden yine koca bir tutam sac kestirdim. Sanki bunları bana bir başkası yaptırıyodu.Çünkü dediğim gibi Çok kokoş olmasam da bakkala bile ruj sürmeden gitmeyenlerdendim :)
 
Ben tüm saç şeklimi bozdum her umre yapışımda bir tutam :) kafama koydum kapanıcam o çok önem verdiğim saçlarıma oyle yaptım ki kararımdan dönmeyeyim :)
 
Fakat ben hiç hazır diildim buna. Ne kıyafet ne eşarp hiç mi hiç bişi yok. Ziyaretimiz bitti biz döndük fakat ertesi gün benim iş başı yapmam lazım. Allah razı olsun ki  mesai arkadaşlarım ve patronlarım mutaasıp insanlardı benim bu kararımı sevinçle karşılayacaklarını biliyordum.. Fakat giyecek hiiiç bişi yok :)
 
o gün biraz vazgecer gibi oldum her kıyafette bir transparanlık her şeyde bi şeffaflık hangi birini giyip işe gideyim. Ayrıca alışveriş için bile hiç zaman yok :)
ertesi sabah kalktım hazırlanmam gerekiyo işe gidicem. Koltuga oturdum kendi kendime ya şimdi kapanıp gidicem bir daha acılmak yok yada acık gidicem kapanması da zor sonra diye düşünürken ben bir hışımla kalktım dolapta birbirine uyumlu ne ,varsa gecırdım üstüme bir tanede umreden şal almıştım onu taktım dogru işe:)))
işte buydu ve ben başardım ( bu arada bi insanın bana baktıgındaki ilk izlenim. bu hayatta kapanmaz kapansada 3 gün sonra açılır )
 
o akşam alışverişe gittim fakat kılolu olduğum için kılık kıyafet biraz sıkıntı oluyo :)) RABBİM bana yardım etti. Ne istiyosam buldum aldım şalımı takılarımı ayakkabılarım cantalarım renk renk çeşit çeşit aldım. ve o gün bitti o kabus:))) 
şükürler olsun ki namazımı elimden geldiğince vakit ile  kılmaya çalışıyorum e çalışan biri olduğum için aksamalar bazen bırakmalar oluyor ama gönlüm vicdanım hiç rahat değil. Şimdi hersey cok güzel. kendime göre tarzımı da buldum. Olması gerekeni yaptığım için huzurluyum . Zorlanırsın dediler. Hiçte zorlanmadım. Niyetine koyan herkese Allah nasip etsin inşallah. 
BİTTİ :)))
 
SEVGİLER.

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş.ALlah daim etsin..Her zorlukla birlikte kolaylık vardır..

    YanıtlaSil
  2. Tüylerim diken diken...!
    MAŞALLAH!

    YanıtlaSil
  3. Okuduğunuz kitabım adını yazarını paylaşabilirmisiniz? bizde faydalanmak isteriz.

    YanıtlaSil
  4. okuduğun kitabın adı ve yazarı nedir

    YanıtlaSil