17 Nisan 2014 Perşembe

"ben senle çalışmam dedi bende asıl ben sizle çalışmam dedim. onlar gidince ağladım çok zoruma gitti."

Sıradaki hikayemiz kötü bir film senaryosu gibi :)  
Konu olan kişilerin yüksek tahsil görmüş insanlar olması her ne kadar endişe verici olsa da , ne mutlu ki oldukça azınlıktalar..

Bu tür durumlar yaşayan hemcinslerim sakın üzülmesinler.. başedemedikleri için akıllarınca alay etme yoluna gidiyorlar..
kapalılar her iş kolunda büyük yükseliş içinde.. rahatsızlık vermemiz çok normal.. vermeseydik sorun olurdu :)

her şeye rağmen keyifli okumalar :) 


Merhaba ilkay abla ben nişanlıma söz vermiştim. evlenince kapanacağım diye.evlenince kapandım ama o istediği için kapandım.1 yıl kapandım fakat sadece kapalıydım namazlarımı kılmıyordum.Sonra arkadaş ortamından etkilendim maalesef açıldım.eşim çok kızdı çok sorun yaşadım açıldığım için.

Şu an 7 yıllık evliyim eşim kapanmamı hala istiyordu ama bu kez kendi isteğimle kapandım. namazlarıma başladım. ramazanda arkadaşlarımla sohbetlere gittim.hastanede tıbbi sekreterim. yasa çıkınca işyerimde kapanmaya başlayanlar olunca bende kapalı çalışmaya başladım.

Kurban bayramı dönüşü kapalı çalışmaya başladım.doktorum bu ne hal dedi hiç yakışmamış dedi. ateist olan diğer doktor rezillik dedi,burası artık  ilahi poliklinik girerken besmele çekelim dediler. bir tanesinin yorumu hoş bi şey değil dedi toplumu bölüyorsunuz dedi. diğer ikisi ben odaya girer girmez kahkahalar attılar bu ne hal dediler.pansumanı yanlış yapmışsınız dediler. çok üzüldüm.ben senle çalışmam dedi bende asıl ben sizle çalışmam dedim. onlar gidince ağladım çok zoruma gitti. arkadaşlarım üzülme dediler. teselli ettiler. Allah'a havale ediyorum onları.

Kapananları dışlıyorlar alay ediyorlar örümcek kafalı diyorlar. ama her ne olursa olsun asla açılmayacağım Allah'ımın yolundan çıkmayacağım.yerimi de değiştirebilirler değiştirsinler.

Hayırlı günler.

10 Nisan 2014 Perşembe

"kapanma hikayem sayfasını aklımda tereddütler varken tesadüfen buldum. Bütün hikayeleri teker teker okudum ve hepsi beni ayrı ayrı etkiledi"

Hikayemiz kapanma hikayelerini gönderenleri ne güzel şeylere vesile olduğunu gösteren , bir geri dönüş.. zahmet verip hikayelerinizi yazıyorsunuz ve bunlar bir sürü tereddütte olan genç kıza yol gösterici oluyor.. sayıca çoğalmaları dileğiyle..
sırada çok hikayemiz var.. yetişemediğim kadar çok :) sırayla hepsi burada olacak inşallah..

Keyifli Okumalar.. 



Merhabalar, ben 17 yaşında bir lise öğrencisi :) 
Henüz 2 gün önce kapandım ama hemen ben de bi şeyler yazmak istedim :) kapanma hikayem sayfasını aklımda tereddütler varken tesadüfen buldum. Bütün hikayeleri teker teker okudum ve hepsi beni ayrı ayrı etkiledi. Benim ailem dinine düşkün fakat kapalı değiller. Ama kapanana da destek olurlar :) 
ilk başta iyi karar vermemi istediler ve uzun süre düşündüm. Erteledikçe erteliyordum ve nefsimle mücadele ediyordum. Bu sürede kıyafetlerime dikkat etmeye başladım, artık sürekli ceket, uzun kollu gömlekler vb. giyiyordum. En sonunda gidip rehberlik hocamızla konuşmaya karar verdim. 
Onunla konuşunca daha bi rahatladım ve kurban bayramının 1.günü kapanmaya karar verdim. 2 gündür kapalıyım ve Rabbim pişman etmesin ama hiç pişman değilim. Aksine çok daha huzurlu ve mutluyum :) 
hep eksik bi yanım var gibi hissediyordum ama artık hissetmiyorum. Teşekkürler çatı katı blog :) 
Hepimiz için tesettür daim olsun inşallah..

22 Mart 2014 Cumartesi

"Benden size tavsiye kendinize bahaneler aramayın , çünkü siz aramaya başladıkça 2'ye katlanıyor bahaneler.."

Sıradaki hikayemiz Ekim 2013 yılında bana ulaştı.. hikayesi bana ulaştığında bir haftalık kapalıydı.. şimdi muhtemelen iyice alışmıştır sevgili hikaye sahibimiz.. kendisi 18 yaşında bir genç kız.. genç yaşına rağmen örnek alınacak cümleleri var hikayesinde..

Keyifli Okumalar..


Öncelikle Selamun Aleyküm , Nasıl yazmaya başlasam bilemiyorum. 
Bundan -eğer yanlış hatırlamıyorsam bir kaç ay öncesinde- kapanmak istediğimi söyledim anneme ve babama , babam ilk başta bir şey demedi geleceğim hakkında konuşuyordum..Annem olmaz , izin vermiyorum dedi. Bende senden izin almıyorum dedim. Sanırım beni ciddiye almadılar. Yarın kapalı bir şekilde dışarı çıktım hevesim geçer dediler. Babam olmaz falan dedi malum bu dışarıdaki örtünme ve siyasi olaylar ile ilgili olarak. 
Örtünme konusunu araştırırken karşıma örtünme gelenektir Kuran-ı Kerim'de geçmez,hımar kelimesi vs. derken kafam çok karıştı bir yandan da şeytan sağolsun  :P çok yardımcı oluyordu. 
Neyse kapalı çıktım dışarı akşam açtım geri. Babam dedi sen her başı örtülüyü dört dörtlük müslüman mı sanıyorsun falan. -Ama ben başkalarını umursamıyordum, hiçbir zaman da umursamadım insanların yanlış yaptıkları benim doğruyu yapmama engel değildi. Sonra konu kapandı.Ama ben yeri geldikçe , konusu açıldıkca o acıyı içimde taşıyordum. 1-2 ay sonra tekrar dedim baba ben kesin kapanıcam. Babam bu sefer kendi fikrin dedi. :OO Ve şaşkınlııık. Aslında kapanmamı istemiyor değildi biliyorum. :) 
Annem kurban bayramı ilk gün kapan o zaman sürpriz yap dedi. Ben de o zamana kadar bekleyemem dedim. Sanırsam 1 hafta olmak üzere ve artık kapalıyım Rabbime binlerce kez şükürler olsun. Bazen unutup öyle çıkıyorum salona falan hatırlayınca hemen nasıl karnım yanıyor..Annem alışırsın dedi. 
Benden size tavsiye kendinize bahaneler aramayın , çünkü siz aramaya başladıkça 2'ye katlanıyor bahaneler. Kitap okuyun , kapalı kişilerle konuşun. En önemlisi de Rabbinizin size verdiği bedeni en güzel şekilde korumaya çalışın. Asıl amaç budur zaten tesettürde. Ama inanın ben yeni kapanmış olmama rağmen bile fark ediyorum insanlarda ki değişikliği , dolmuşta yanıma oturan bir çocuk çok dikkat etti , koluna , oturuşuna, yolda yürürken kenara kayanlar , kapalı birini gördüğünüzde tanımasanız bile sımsıcacık bir gülüş :)) En önemlisi de rahat olabilmeniz. Çok yazdım sanırsam , niyetim sizi sıkmak değil. Keşke ilk denediğimde olsa diyorum şu an çok daha rahat olurdum ama demek ki doğru zaman buymuş , bana kalırsa vakit kaybetmeyin derim. -Ki ben çok fazlasıyla vakit kaybettiğimi düşünüyorum. - 
Umarım en kısa zaman da hakkınızda hayırlısı oluur. :)) Kapanma düşüncem varken bu siteye denk geldim ve çok faydasını gördüm. Umarım sizde görürsünüz.  

13 Mart 2014 Perşembe

"İşte birisi daha huzura çıktı senin yarına çıkmaya garantin var mı? Ölmeden kapanabileceğinden emin misin? Bu sela senin de olabilirdi, ne yapacaktın "

Bu hikayemiz göndermiş olduğunuz hikayelerin birine vesile olduğunun kanıtı adeta.. bizlerden destek bulmuş , bizlerin geçtiği yollardan geçen , yine bizlerden dua bekleyen hikaye sahibimiz..
Dilerim ki onun hikayesi de birilerine vesile olur , ve bu aracılığın Allah tarafından verilen dünyadaki mükafatlarından biri kendini daha iyi hissetmesi şeklinde olur .. 

Keyifli Okumalar



Merhaba İlkay Hanım,

Eylül de 33 yaşına girdim ve hikayeleri bana destek olan arkadaşlarımızın 21-22-23 gibi yaşlarını gördükçe kendi geçmişim için çok üzülüyorum. Ben 1 Nisan 2013 yılında kapandım, kapanmama yakın dönemlerde de Google dan bu konuyla ilgili aramalar yaparken sitenizle tanıştım ve inanın hikayesini okuduğum herkes sırtımdan hadi diye ittiren bir güç oldu benim için.. İlk kapandığım günlerde hikayemi yazmak istedim ama açıkçası acaba eski halime döner miyim diye korkarak bekledim, aylardan ekim çok olmasa da 6 ayı geride bırakmışım, hayatta hiçbir şeyin garantisi yok tabii ama her şey de olduğu gibi bundan da Allah'a sığınırım. Bu uzun girişten sonra gözümde beliren iki damla yaşla hikayemi anlatayım size..

Çocukluğumda babaannemi taklit ederek, belki de onu biraz rahatsız ederek namaz kılma hevesleri, teravihlerde herkes secdedeyken onları sorgulayan çocukluk halleri ve yazları Kur'an kurslarıyla büyüdükten sonra namaz ve Kur'an hayatımda bir vardı, bir yoktu. Ailem inançlı idi fakat okuduğum için kimse bana kapanmalısın demedi, açıkçası benimde hiç aklımı kurcalamadı. Kur'an kursunda bir yaz beni çok etkileyen bir hocamla beraber ortalıkta kapalı dolaşıyordum ama onu devam ettirmem mümkün olmadı, okulu bırakmazsan sana ders vermeyeceğiz tepkisinden sonra Kur'an kursundan alınmıştım ve eski halime dönmüştüm. Sonrasında namaz kıldığım dönemler oldu, kendimi Eyüp camiisine sabah namazlarına attığım zamanlar ve tabii bıraktığım zamanlar..

Evlendikten sonra her zaman olan dini hassasiyetim katlanarak arttı, daha fazla Kur'an okur, daha fazla namaz kılar oldum. Evliliğimin de sorunlu olması sebebiyle daha öncede dediğim gibi tek sığınağım Rabbim oldu..

Hayat dönem dönem bende artık namazlarını aksatmayan, evliliği az çok rayına oturmuş, arabayla işe gidip gelmeye başlayan biri olmuştum ve daha önce otobüslerde okuduğum Esma'ül Hüsnanın eksikliğiyle radyo kanalları arayarak Radyo Feza'yı buldum. ( Allah onlardan razı olsun. Benim hayatıma çok önemli katkıları olmuştur.) Arabada sürekli Kur'an-ı Kerim'in mealini dinlemeye başladım. Daha önce defalarca baştan sona okumaya azmettiğim yüce sözleri sürekli sürekli dinlemeye ve sindirmeye çalıştım. Sonra radyo cd dağıtımı yapıyormuş bana da gönderdiler ve kaldığım yerden takip ederek daha düzenli dinlemelere başladım. Artık kolsuz yakası açık tişörtlerimin üstüne eşarplar, şallar bağlamaya o açıklığı gidermeye çalışıyordum.  Aklımda acaba kapanabilir miyim soruları dolaşmaya başladı ve ben kapanıcam demeye başladım. Ne zaman olduğu konusunda bir fikrim yoktu ama bir gün yapmalıyım fikri oluştu. Bu duygularımı anlayabilecek iki kişiye dillendirdim destek oldular. Allah onlardan da razı olsun, her gün telefonda bana destek olan bir arkadaşımın ise hakkını ödeyemem sanırım. Nasıl olmalı diye düşünürken tabii şeytanla da uğraşmak gerekti, kıyafetin yok, iş yerin ne der, insanlar ne der... vs vsss..

Bir sabah isra suresinin meali okunuyordu, iş yerine de varmak üzereydim ama başka hiç bir şeyi duyamaz olmuştum. İş yerine geldim, arabayı park ettim ama inemedim. Cd yi kapatamadım. İsra suresi kafama dan dan dan diye vuruyor, yüreğimi sızlatıyordu. Öldüğünde Rabbinin karşısına bu şekilde çıkmaya utanmayacak mısın? Sana emirlerime neden uymadın dediğinde ne diyeceksin? dedim, o an öldüm mü dirildim mi hala bilemiyorum.. Arabanın kapısını açtığımda sela başlamıştı.. İşte birisi daha huzura çıktı senin yarına çıkmaya garantin var mı? Ölmeden kapanabileceğinden emin misin? Bu sela senin de olabilirdi, ne yapacaktın diye bir sürü soruyla şirkete girdim ve iş arkadaşıma ettiğim laf, birisi daha öldü, ben kapanacağım oldu. Gün içinde defalarca kapanacağım kapanacağım diyordum önceleri bu sefer, artık bi tarih koymalısın yoksa bu iş hiç olmayacak dedim. Tarih 28/3/13 idi, takvimdeki en yakın kandil ise mayıs ayındaydı. Kandili kendime milad belirledim ama çok heyecanlıydım.. Bana bu konuda destek bir iş arkadaşımı arayıp gülerek ben kapanıcam dedim, çok mutluydum. Akşam eşimin karşısına geçtim ve sordum ne dersin diye, o kadar mutlusun ki canın nasıl istiyorsa öyle davran dedi. Ve cuma-cumartesi ve pazar günü yapılan alışverişten sonra 1/4/13 de iş yerine kapalı gittim..

Tabii ki çok az kişi beğendi. Genel müdürümüzün ne diyeceğini merak ediyordum ama odasına çıkmayarak çalışarak birkaç günü geçirme planları yaparken ilk 20 dakika içinde hiç gelmeyen adam odama geldi.. Sanırım evrene korku mesajları göndermiştim ve başıma geldi. Açıkçası çok hoş karşılanmadım, dinimizde kapanma emrinin olup olmadığı ve şekli sayemde günlerce üzerimden tartışıldı, çok ağladım, kendimi çirkin buldum. Erkek kardeşimden bile tepki aldım, ilk zamanlar destek olan eşim alışamadığını kıyafetlerim aynı kalsa da başımı açmam gibi imalarda bulundu, hala bulunuyor.. Hele kayınvalidemin sıcak havalarda nasıl dayandığım ile ilgili sızlanmaları tüm yaz sürdü, sitenin bahçesindeki havuza girmem ve güneşlenmem konusunda sürekli telkinde bulunması bazen gülmeme bazen saf saf bakmama sebep oldu.. Sanırım anlaşılamadım.. Başı kapalı insanları ise siyasi-ekonomik-hayat standardı-eğitim..vb. konularda tek tip gören ve ön yargıyla yaklaşan insanları ise ben anlayamadım. Kadının başını kapattığında belli bir kesimden olduğunu, öyle görüldüğünü ve ona göre davranıldığını daha önce etrafımda böyle bir ayrım yapıldığına şahit olmadığım için ise bu yaşımda yeni fark ettim. 
İlk başlarda kendimi sanki Müslüman bir ülkede değil de Avrupa da Amerika da tesettüre girmiş gibi hissedip üzülsem de şimdilerde tek sözüm, daha ben bile zaman zaman aynadaki beni yadırgıyorum, siz de alışırsınız oluyor.

Gardırobun önünden iki dakikada bir kot-tişörtle ayrılan ben bir arkadaşın bahsettiği gibi günlerce giyecek kıyafet bulamadım, hala da tam oturtamadım bu giyinme kısmını ama 3 gömlek, 3 etek, 3 pantolon, 2 hırka ve 2 şal ile 6 ayı geçirdim.. Biz her şeyin fazla olmasına o kadar alışmışız ki sayılar böyle bir elin parmaklarını geçmeyince kendimizi rahat hissedemiyoruz sanırım. Ruhumun huzur bulduğu bu olay nefsime ağır geldi elbet. Hepimiz için ikisinin uyum içinde olduğu günler gelir umarım.
Şimdi ise durumum şu ki, hala kıyafet-şal-uyum problemleri yaşıyorum, şeytan hala benimle uğraşıyor "kapanmana gerek var mıydı? sen zaten dini vecibelerini yerine getiriyordun, bak kocan da beğenmiyor" gibi sorular beynimde zaman zaman dolaşıyor. Ama geri dönmekten ve büyük konuşmaktan Rabbime sığınırım. Asla ile başlayan büyük sözler edip imtihanımın bu olmasını istemem. Saf niyetlerinizle duanızı istiyorum ki Rabbim hiç birimizi yolumuzdan çevirmesin.
Hikayeleriyle bana destek olduğunu bile bilmeyen ama "hadi hadi bir an önce bunu yapmalısın" diyen tüm arkadaşlardan ve bu yazıları bloguna taşıyan sizden de Allah razı olsun.. Rabbim isteyen herkese de nasip etsin..
İyi günler dilerim.
*Sanırım biraz uzun yazdım kusura bakmayın, başka türlü toparlayamadım, yazım size emanet, istediğiniz gibi kısaltabilirsiniz.

12 Mart 2014 Çarşamba

"Yine bir gece çok fazla kafayı taktım ve hatırlıyorum ağlayarak uyudum o gece, çünkü sandım ki Rabbim nasip etmeyecek"

Etkileyici bir hikayemiz var yine sırada.. kendi başaramasa da vesile olan bir arkadaş.. ne güzel.. dilerim Allah nasip eder onun hikayesini de okuruz burada..

Keyifli Okumalar..


Benim karar verip kapanmam malesef 21 yaşında oldu. hala şeytan benimle uğraşmaya devam ediyor, layıkıyla hakkını verenlerden eylesin Rabbim inşallah..
6 yıldır aklımdaydı hatta denedim ve kapalı bir gece dışarı bile çıktım, ama zamanı gelince oluyormuş anladım , tabi bu zamanda kesinlikle siz ile alakalı.. Üniversite son sınıf turizm öğrencisiyken vize haftası kapandım:) sürekli dönem dönem tesettür çok aklıma geliyordu ama o hafta kendimi zorladım, hep turizm okuyorum bu meslekte zor diye kandırdım kendimi. Yine bir gece çok fazla kafayı taktım ve hatırlıyorum ağlayarak uyudum o gece, çünkü sandım ki Rabbim nasip etmeyecek, hatta kendimce ''söz arkadaşlarımdan biri kapansın, kapanacağım'' diye de anlaşma yaptım aklımca:) çünkü etrafımda, sınıfımda kapalı yoktu ve okulda bile sayıca çok azdı. 
Neyse ertesi gün okula gittim ve yakın arkadaşlarımdan birisi seninle bir şey konuşmam lazım dedi ve kenara çekti.  ''Ben kapanmak istiyorum ama sınıfta herkes ne der'' falan dedi ve en son'' birlikte kapanalım mı! '' dedi ve kaynar sular boşaldı başımdan, bu nasıl bir şeydi güzel Rabbim de dua ettiğim, hatta aklımca anlaşma yaptığım günün sabahı böyle bir şey oldu bilmiyorum. 
Eve gittim ve ilk yaptığım başörtüsü denemek oldu.  O günden beri çok şükür kapalıyım. Kötü olan , bana vesile oldu ve malesef kendi kapanmadı. Rabbim ona da aklında olan tüm kardeşlerimize de nasip etsin inşallah. Günlerce kendime inanamadım bu meslekte böyle olmaz diye şeytan çok uğraştı ama şimdi tesettürlü çalışabileceğim bir oteldeyim ve memurlukta da serbest çok şükür. 
Yeter ki niyet güzel olsun Rabbim önünü açıyor. Hayat ertelenecek kadar uzun değil. 
Dua ile...

6 Mart 2014 Perşembe

"İnsallah birilerine farkindalik kazandirip kapanmasina vesile olur da hikayem, beni de sevabina ortak eder."

Bir önceki hikayemizle ilgili , hikaye sahibimiz benimle yeniden iletişime geçerse sonucu paylaşırım demiştim :) ve işte şimdi paylaşıyorum.. 
mutlu son :)
yeni hikayelerde buluşmak dileğiyle.. 
Keyifli Okumalar 


Selamün Aleykum ilkay abla :-) hikayemi yayinlandigini gorunce cok sevindim :-)
su an ki durumumdan bahsetmek gerekirse;
o hafta kapandim. dedigim gibi abimin sozunde kapaliydim ve cok rahattim :-)
okula kapali basladim ve cok iyi tepkiler aldim. Ancak iyi tepkiler almasaydim bile moralim hic bozulmazdi.
cunku Allah rizasi icin yapilan herseyde gonul rahatligi oldugunu anladim ve yasadim :-) . 
yaklasik 5 aydir kapaliyim ve cok mutluyum. hicc ama hic dusunmedim acik olsam sole olurdu diye Allah'a şükür. tam tersi ben nasil acik dolasmisim bunca zaman. kendimi nasil gostermisim disariya karsi diye kendi kendime hayiflandim. kendimi dini yonden gelistiriyorum bununda katkisi var elbette. kapandigim zaman bunun sadece bununla kalmamasi gerektigini dusundum ve dini acidan kendimi gelistirmeye basladim. Allaha sukur 5 vakit namazimi kiliyorum artik. Allah herkese nasip etsin insallah. 
kapali olmanin verdigi huzuru, verdigi manevi rahatligi nasil anlatirim bilmiyorum. insanin sadece abisine babasina amcasina dayisina veya esine yani sadece ona gorunmesi helal olan kisilere gorunmesi o kadar rahatlatici ki. bu huzuru kapali arkadaslarim bilirler ve kapanmayi dusunen arkadaslarimda insallah yasarlar.
acik oldugum zamanlari zerre kadar ozlemiyorum. hani derler ya isin Allah'a kalmissa olmus bil diye. ben destegimi ve sabrimi Allah'ım dan aldim cok sukur. 
yani ben cok huzurluyum :-) bana bunu anlatma firsati verdiğin icin, Allah razi olsun ilkay abla :-)
insallah birilerine farkindalik kazandirip kapanmasina vesile olur da hikayem beni de sevabina ortak eder. Allah yar ve yardimciniz olsun insallah. Allah'a emanet olun :-)

25 Şubat 2014 Salı

"Anladım ki kapanmak sadece Allah rızasi için yapılır. İnşallah Allah her isteyene cesaret verir ve daim eder."

Kapanma Hikayem Bloga gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ederim öncelikle :) Benimde uzun bir süre ara vermiş olmama sebebiyle epey hikayemiz birikti hepsi sırayla yayında olacak inşallah.. 
Sıradaki hikayemiz Eylül 2013 tarihli.. ancak sırası geldi.. Yeni kapanan pek çok kişinin en az bir ekz aklından geçirdiği bir düşünceyi konu alıyor.. tekrar açılmak.. bu hikaye şu açıdan örnek gösterilebilir ki ,bu düşünceyi hayata geçirince gerçekten istenenin bu olmadığı ortaya çıkıyor..
Hikaye sahibimiz benimle tekrar iletişime geçerse sonucu sizinle paylaşırım.. hikayenin sonlarına doğru ne demek istediğimi anlayacaksınız.. 

Keyifli Okumalar.. 



Merhaba. 
Benim hikayem gelgitlerle dolu biraz :-)Uzunsa kusuruma bakmayin nolur.Anlatmaya basliyim.
Ailemin dini gorusu iyidir. Baba tarafimda kapalılarda vardir aciklarda vardir.. ama benimle yasit kuzenlerim kapalidir.
Neyin ne oldugunu bilerek buyudum aslinda. Namaz kilmamiz gerek basimizi ortmemiz gerek. Oruc tutmamiz gerek. Farzlari bilerek buyudum. Ama bilmek , anlamak ya da uygulamak anlamina gelmiyor malesef. Nefsime yenik dustum cogu zaman. Namazi kilmaya baslayip birakirdim hep. 
Lise sonda dershaneye basladim. Etrafimda kapali cok insan vardi. Biraz ozentilik biraz cesaret ile 2012 subat ayinda kapandim..O zamanlar 17 yasindaydim. Etrafimdan olumsuz tepki aldigim sadece bir iki kisi oldu. Onlarda gercekten din ile alakasi olmayan arkadaslarimdi. Ailem sevindi. Annem iyi dusun dedi. Akrabalarimdan cok samimi olmadigim insanlar bile arayip tebrik etti Allah daim etsin demeyi ihmal etmediler.
Iyiydi..Kapandiktan 2 ay sonra kendimi cok baski altinda hissetmeye basladim. Sinav donemiydi belki ondandi. Bende tam olarak bilmiyorum. Surekli acik olsam bole giyinirdim guzel olurdu. Sunu giyerdim guzel olurdu. Saclarimi acik birakirdim diye dusunmeye basladim. Sanki saclarimi bana veren Allah im istese geri alamaz. 
Bu dusuncelerin icerisindeyken anneme acilmak istedigimi soyledim. Annem cok kizdi ben sana iyi dusun demedim mi dedi. Ama baski altinda birakmak istemedi beni sanirim. Ne istiyorsan oyle yap dedi. 
Bende acildim. Keske acilmasaydim. 2012 nisanda acildim. Üniversiteye acik olarak basladim. Ogretmenlik okuyorum. Arada sirada kapanmayi tekrar dusundum. Ama bi kere kapandim acildim ya tekrar kapanmak cok daha zor geldi. Aylarca dusundum. Arada aklimdan attim. Sonra tekrar geri geldi. Gelecegi dusundum. Ogretmen olunca acilmak zorunda kalicaktim. Gecen gun kapali bi sinif arkadasim mesaj atti. Artik ogretmenlere basortusu serbest diye. Sevindim onun adina. Sanirim aslinda kendi adıma da sevindim. Tekrar dusunmeye basladim. Bu sefer nicin kapanmak istiyordum. Kapanmamak icin ne bahanem vardi. Allah rizasi icin kapanmak istiyorum dedim kendi kendime. Sadece ve sadece Allah rizasi icin. Su anda 2013 Eylul'deyiz. 2. Sinifa baslamadan kapanicam ve okula kapali baslicam. Arkadaslarim ve kuzenlerim tam destek. Ama annem yapamazsin yavas yavas kiyafetlerini degistir dedi. Ama bu sefer kararliyim. Bu hafta sonu abimin sozu var. Ordada kapali olmak istiyorum. Kiyafet almam lazim sadece. Cunku gecen seneden beri 18 kilo verdim ve su anda 65 kilo 1.70 boyundayim. Onceki kapaliligimdan kalan kiyafetlerim bana cokkkk buyuk geliyor. Yarin cikip ferace alicam kendime. Ve sonraki gun kapanicam. Anladim ki kapanmak sadece Allah rizasi icin yapılir. Insallah Allah her isteyene cesaret verir ve daim eder.
Ismimi yayinlamazsan sevinirim ilkay abla. Selametle..